Egy irodaházban elengedhetetlen a megfelelő kommunikációs rendszer kiépítése. Ehhez természetesen számos ajánlat igényelhető. A telefon központ használatával biztosítható a megfelelő kommunikáció. A rendszer egyszerűen kezelhető, így minden alkalmazott élvezheti a központ előnyeit. Nem szükséges beruházás a telepítéséhez, hiszen a szolgáltatás havidíjjal rendelkezik. A kommunikációhoz a szolgáltatás az internethálózatot használja alapul. Egyetlen virtuális alközpont kiépítése is kielégít minden igényt. A telefon központ használatával költséghatékony megoldás igényelhető, amely másodperc alapú számlázást kínál. Extra funkciókat biztosít az ügyfelek számára, így modern megoldásnak bizonyul. A szolgáltatás hasznos lehet azon vállalkozások számára, amelyek több telephellyel is rendelkeznek, vagy alközpontcserét terveznek, illetve ha telefonos ügyfélszolgálatot üzemeltetnek. A telefon központ használatával gördülékeny lehet az ügyfélkiszolgálás. A szolgáltatás több funkciója alkalmazható az irodán kívül is.