Szerintem nem nagyon van olyan ember, aki még nem gondolkodott el webshop készítésen. Manapság, ha valaki üzletet akar nyitni, rögtön a webshop készítés jut eszébe. Webshop témában számtalan lehetőségünk van.
Mivel akarunk foglalkozni? Cipő? Sportruházat? Egészséges életmódhoz alapanyagok? Sorolhatnám még oldalakon keresztül, hiszen, ha beírunk bármit a keresőbe, biztos, hogy van legalább egy webáruház, ami foglalkozik a témával.
Azonban azt is figyelembe kell venni, hogy mi az, ami már túl sok. Gondolok itt arra, hogy a webshopok világában szintén megfigyelhető már a „túlnépesedés”. A sok webáruház miatt most már nagyon kell figyelni, hogy ne hozzunk létre még egy századik ugyan olyan webáruházat, hiszen nem biztos, hogy forgalmunk lesz.
Azonban el lehet adni ugyan azt, kicsit trükközve. Mire való a marketing. Nyújtsunk egy kicsivel többet vagy újabbat, mint vetélytársaink. Az árral is lehet trükközni, de mivel nagyon telített a piac, nehéz annyira kedvező árakat kialakítani, hogy az nekünk is megérje.